poniedziałek, 22 grudnia 2014

Scrapowe podsumowanie roku

W tym roku pokusiłam się o pewne podsumowanie - tego, czym zachwycił mnie rok 2014, jakie pozostawił ślady w mojej przygodzie ze scrapbookingiem, z jakiego powodu był ten rok wyjątkowy.Ułożyła się z tych przemyśleń lista -moja własna, subiektywna- tego, co dla mnie było odkrywcze, ciekawe, wyjątkowe. Oczywiście jest tego jeszcze więcej, bo jak wiecie ciągle coś nowego powstaje, coś innego nas zachwyca, ale przedstawię Wam takie moje prywatne "top 5" :).


1.Mademoiselle UHK Gallery
Dla mnie papiery z firmy UHK Gallery to podstawa w mojej pracowni.Każda kolekcja budzi mój zachwyt i jest to niezmienne od dawna, ale gdy tylko ujrzałam kolekcję papierów Mademoiselle to wiedziałam, że to jest to o czym marzyłam - delikatna, subtelna, romantyczna, pełna uroku, z pięknymi wzorami i obrazkami - mój zdecydowany faworyt jeśli chodzi o papiery, na których lubię pracować :)


2.Julie Nutting dolls
Przyznam, że wzbraniałam się przed kupnem pierwszego stempla z "primową laleczką" chociaż spodobały mi się bardzo, jestem jednak koszmarem sprzedawcy, pod względem zakupów scrapowych jestem praktyczna, nie kupuję pod wpływem impulsu, najpierw dobrze się zastanowię zanim wydam pieniądze.Kupiłam na początek jedną, teraz dokupiłam jeszcze dwie bo praca z nimi to czysta przyjemność i naprawdę fajna zabawa, oczywiście, jeśli lubi się takie wycinanki ;)


3.Polskie wykrojniki
Tego właśnie brakowało :) Fantastycznie pracuje się z polskimi napisami wyciętymi z polskich wykrojników, w dodatku są jakościowo świetne, pięknie wpasują się w różnego rodzaju prace.Ogromnie się cieszę, że należę do DT Craft Passion - jednego z producentów takich cudeniek - mogę je szczerze polecić :)



4.Warsztaty z Enczą
Nie biorę udziału w różnego rodzaju zlotach i spotkaniach- chociaż bardzo bym chciała- po prostu, albo nie mam na nie czasu, albo są organizowane za daleko, dlatego też z ogromną przyjemnością razem z Mileną (własną, osobistą siostrą - Niepowtarzalna Kartka - na zdj.z lewej strony, w białym sweterku :)) wybrałyśmy się na ośmiogodzinne warsztaty prowadzone przez Enczę, której talentu  i umiejętności nie można podważyć.Możliwość scrapowania pod jej czujnym okiem w towarzystwie całego grona wspaniałych warsztatowiczek to dopiero niezapomniane przeżycie :)

ja to to dziewczę w bluzce w paski ;P
(zdjęcie zapożyczone z fp Enczy)

5.Epiphany Prima Marketing
Często zachwycam się papierami marki Prima, ale ta kolekcja ma w sobie coś, co od początku mnie absolutnie zauroczyło - jasna, delikatna z mocnymi, czarnymi akcentami,wzory z ręcznym pismem, klatkami, ptaszkami, zegarami i motylami  - nie mogłam się napatrzeć na tą kolekcję, a pocięcie jej do prac to prawdziwa udręka, ale też tworzy się na niej cudownie :)


A co Wam się najbardziej spodobało w 2014 jeśli chodzi o scrapbooking, odkryliście coś ciekawego, może jakieś wydarzenie było dla Was szczególnie ważne?



6 komentarzy:

  1. Ja ogólnie odkryłam scrapowanie! Ale zakochałam się w gesso i maskach póki co na pracach dziewczyn, ale już czekam na swoją paczuszkę z drobiazgami i sama postaram się coś wyczarować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się dowiedzieć, co Ci w duszy gra :)

    OdpowiedzUsuń

  3. W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Linda, dziękuję za miłe słowa o Craft Passion :) Dodaje skrzydeł do dalszej pracy nad wykrojnikami :)
    Ja również uwielbiam papiery UHK Gallery, nad laleczką myślę już od dłuższego czasu :) Warsztatów z Enczą zazdroszczę, a kolekcja Primy którą przedstawiłaś jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podsumowanie roku :) A w nadchodzącym 2015 spełnienia marzeń i realzacji planów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*