środa, 8 listopada 2017

Kartka z KIT-u X-mas - DT Craft O'Clock

Witajcie :)
Niedawno na sklepowych półkach Craft O'Clock pojawił się kit scrapowo-kartkowy X-mas.

Muszę przyznać, że od razu się w nim zakochałam - jest naprawdę różnorodny, bogaty i idealnie skomponowany. Poza tym doskonale nadaje się zarówno dla tych, którzy przygodę z kartkowaniem czy scrapbookingiem dopiero zaczynają, jak i dla bardziej zaawansowanych pasjonatów papierowego szaleństwa.
Dokładny opis tego, co w nim się znajduje można znaleźć na naszym blogu oraz na stronie produktu w sklepie Craft O'Clock - ja ze swojej strony mogę dodać, że wzory papierów oraz liczne dodatki można wykorzystać do wielu rzeczy - nie tylko na kartki, ale także albumy, LO, boxy czy świąteczne dekoracje. Świetnie pasuje do stylu rustykalnego, skandynawskiego, do projektów prostych oraz bardziej złożonych.
Poza tym nie potrzeba oprócz niego wiele, by stworzyć coś ciekawego, wystarczą klej i nożyczki. Nie musicie od razu inwestować w cały arsenał maszynek, wykrojników czy chociażby zwykłych dziurkaczy - w kicie znajdziecie tak naprawdę wszystko, co jest potrzebne, a reszta zależy tylko i wyłącznie od Was :)
Moja kartka świąteczna powstała w całości z tego, co znajduje się w kicie, nieco ją zagessowałam i dodałam białe oraz czarne chlapnięcia splashem.





Wykorzystałam:


3 komentarze:

Dziękuję za komentarz :*